FAQ – Συχνές Ερωτήσεις
- Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Παρακαλώ συμβουλευτείτε τις επιλογές πληρωμής. - Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Δείτε τους τρόπους αποστολής. - Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;
Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε κόσμημα δε σας ικανοποίησε, ακολουθώντας την Πολιτική επιστροφών. - Θέλω να κάνω αλλαγή σε κάποιο κόσμημα. Ποια είναι η διαδικασία;
Για οποιαδήποτε αλλαγή, συμβουλευτείτε την Πολιτική αλλαγών. - Θέλω να παραγγείλω κάποιο δαχτυλίδι, όμως δεν ξέρω τι νούμερο φοράω. Πώς μπορώ να το βρω;
Για καθοδήγηση σχετικά με τα μεγέθη και οδηγίες μέτρησης, διαβάστε τον οδηγό μεγεθών. - Έκανα την παραγγελία μου αλλά θέλω να κάνω κάποια αλλαγή, μπορώ;
Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή πριν την αποστολή της παραγγελίας σας. Τηλεφωνήστε μας στο 2310202020 ή στείλτε email στο info@enchriso.gr αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε. Θα επιβεβαιώσουμε τη νέα παραγγελία με νέα αποστολή email. Ώρες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Σάββατο 10.00-18.00
- Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να κάνετε ακύρωση της παραγγελίας σας ενημερώνοντας την εταιρία τηλεφωνικά στο 2310202020 ή ηλεκτρονικά στο info@enchriso.gr αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ώρες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Σάββατο 10.00-18.00
- Τι καλύπτει η εγγύηση;
Διαβάστε εδώ ό,τι χρειάζεστε για τις εγγυήσεις των κοσμημάτων σας. - Υπάρχει κάποιο κατάστημα που μπορώ να επισκεφθώ;
Η εταιρία Εν Χρυσώ δεν διαθέτει κατάστημα. Μπορείτε όμως να επισκεφθείτε την εταιρία στη διεύθυνση Τσιμισκή 7, 3ος όροφος, Θεσσαλονίκη, κατόπιν ραντεβού προκειμένου να δείτε τα κοσμήματα ή να παραλάβετε την παραγγελία σας (reception παραλαβής). Ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 2310202020 ή ηλεκτρονικά στο info@enchriso.gr για την ημερομηνία της επίσκεψής σας, ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. - Πώς μπορώ να προστατέψω τα κοσμήματά μου από τη φυσική τους φθορά;
Εδώ θα βρείτε οδηγίες σχετικά με την προστασία των κοσμημάτων σας.